και το απαυτοτέτοιο χτενίζεται…

Την Παρασκευή λοιπόν, πήγα στο κομμωτήριο… Ήταν άδειο & φαντάσου φίλε ότι πριν 6 μήνες για να κλείσω ραντεβού τηλεφωνούσα δυόμισι εβδομάδες πριν… Όμως πλέον ένα τηλεφώνημα την προηγούμενη μέρα αρκεί… Σημάδι των καιρών; Μάλλον…

Μιλούσα με τον κομμωτή μου, καθώς περίμενα να δράσει η φερεμουτανιαταμουπισωκαργιολο-μπογιά και του εξηγούσα γιατί πιστεύω ότι πρέπει να βγούμε όλοι στους δρόμους ανεξάρτητα από καταβολές, πολιτικές απόψεις, τοποθετήσεις και συμφέροντα… Με κοίταγε προβληματισμένος, μου είπε μέχρι και ότι τον έκανα να αισθάνεται ενοχές που την Τετάρτη δούλευε. Όλα καλά! Τα κατάφερα! Αφύπνισα άλλον ένα! (σκατά στα μούτρα μου αλλά ας το αφήσουμε τώρα για να προχωρήσει η συζήτηση).

Με ρωτάει λοιπόν:  Κάθεσαι καλά;  Ναι, του λέω… Αναπαυτικότατη η καρέκλα, μας προσέχετε εδώ μέσα, είναι γνωστό αυτό… Θέλεις να σου πω, συνεχίζει, τι γινόταν εδώ την Τετάρτη; Χμ, τι γινόταν εδώ την Τετάρτη; Α… κάτσε να το θέσουμε σωστά, μου λέει: τι γινόταν εδώ την Μεγάλη Τετάρτη, διότι ήταν σαν Πάσχα, σαν Χριστούγεννα… τόσο κόσμο είχαμε από το πρωί πρωί που ανοίξαμε μέχρι το βράδυ…

Διότι ΕΔΩ έγινε το συλλαλητήριο το μεγάλο, στα κομμωτήρια, στα σπα, στα μασατζίδικα, στα αδυνατιστάδικα, στα αισθητικάδικα, στα σετραβαωκαισουαπλωνωλασπεςστημουρησούδικα, στις καφετέριες, στα ουζάδικα, στα ρακομελάδικα, στα μπιφτεκάδικα, στα τυροπιτάδικα και στα συναφή πολιτιστικά κέντρα…

Μου έπεσαν τα μούτρα στο πάτωμα… Τα νεύρα μου τίναξαν ελατήρια, η οργή άρχισε να βράζει μέσα μου (την έχω και πρόχειρη αυτόν τον καιρό την πουτάνα)… Α! ώστε έτσι ε; Οι κυρίες χτενίζονταν κι εγώ που «δε θίγομαι άμεσα» (λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα), έτρωγα τα δακρυγόνα στη μούρη…

Έφυγα και το σκεφτόμουν ακόμα, το σκεφτόμουν & όταν ξύπνησα & συνέχισα να το σκέφτομαι… Ποια είναι η δική μου θέση; Τι να κάνω λοιπόν εγώ; Γιατί εγώ να μιλάω και να παλεύω όσο μπορώ, γιατί να ασχολούμαι με τα κοινά, γιατί να ανησυχώ για ΟΛΟΥΣ και όχι μόνο για μένα, όταν οι λοιποί είναι στο μικρόκοσμό τους και στα παπάρια τους με έχουν γραμμένη εμένα και τους προβληματισμούς μου…

Ε δεν είναι έτσι ρε!!! Αυτό είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε… Να βλέπουμε πλέον τον αδιάφορο και να μην τον συναγωνιζόμαστε στην αδιαφορία… Να βλέπουμε το μαλάκα και να μην κολλάμε στη μαλακία… Να βλέπουμε τον ηλίθιο και να παλεύουμε να τον ξυπνήσουμε… Να βλέπουμε τον βολεμένο και να τον ταρακουνάμε.. Να βλέπουμε αυτόν που δεν γουστάρουμε και να θέλουμε να πορευτούμε μαζί του… Να καταλάβουμε πλέον ότι στο πρόβλημα αυτό, είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ναι, είναι βέβαιο! Το μουνί θα συνεχίσει να χτενίζεται καθώς ο κόσμος χάνεται…

Ε! λοιπόν εγώ επιλέγω να μην του δώσω και επιπλέον βούρτσα για να ικανοποιηθεί… επιλέγω να του τραβήξω την καρέκλα, να το δω να σκάει στο πάτωμα με φόρα μπας και ταρακουνηθεί και μετά να πάω να του δώσω το χέρι για να σηκωθεί… Και έχω ένα όραμα: θα σηκωθεί το μοσχομυριστό, καλοχτενισμένο, μπουκλάτο μουνί και θα αναφωνήσει: τέλος στο βόλεμα, τέλος στις λαμογιές, τέλος στις απεργίες/αργίες, τέλος στο περάστε αύριο από τον πέμπτο όροφο, έκτο γραφείο αριστερά…

Αχ γιατρέ μου, πώς το είπατε εκείνο το φτηνό χαπάκι;

4 thoughts on “και το απαυτοτέτοιο χτενίζεται…

  1. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΥΚΛΑ,ΜΕ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡ,ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΙΟΥΜΟΡ….
    Α ΝΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΛΕΝΕ…ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ..
    ΑΜΕΛΙΕ ===ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΜΥΑΛΟ,ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΕΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΗΣ..ΠΡΟΣΟΧΗ ,,,,,,ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΠΟΛΥ….
    ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ………ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,

    Υ,Γ, ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕΣ ΠΟΛΥ……..

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

