καλά κερατάς & δαρμένος, αλλά μαλάκας;

Σήμερα διαβάζοντας τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, γέμισα τόση ανασφάλεια από τις αναφορές στο ασφαλιστικό που με έπιασε τικ στο αριστερό μάτι, δάκρυζα από το δεξί και θόλωσε και το τρίτο…

Είμαι ασφαλισμένη στον ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ). Όταν κατέχεις μετοχές σε εταιρεία, εκπροσωπείς εταιρεία (υπό συνθήκες) ή έχεις κάνει έναρξη επιτηδεύματος οφείλεις να αυτασφαλιστείς σ’ αυτό το άτιμο ταμείο.

Δε θα σχολιάσω το ύψος των επιδομάτων που εμείς οι καπιτάλες παίρνουμε από το ταμείο μας τόσα χρόνια (άντε ρε που θέλεις και επιδόματα), δε θα σχολιάσω την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ή το ύψος της συμμετοχής μας για να λάβουμε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά….

Θα σχολιάσω όμως το ότι δεν πρόκειται να πάρω σύνταξη ποτέ κουφάλα συνταξοθάφτη, διότι σιγά μην καταφέρω να ασκώ επιτήδευμα μετά από σαράντα χρόνια δουλειάς στην πληροφορική.

Ποιος είναι αυτός που θα θέλει από ένα γερόντι να του παρέχει συμβουλές επί των νέων τεχνολογιών και πού θα βρει το γεροντάκι τη δύναμη να διαβάζει καθημερινά για να μαθαίνει τα τεκταινόμενα της επιστήμης του, πού θα βρει τη δύναμη στα δάχτυλα αφού έχει γράψει χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων στα πληκτρολόγια, να εξακολουθεί να βαράει στα εξήντα του και βάλε.

Σήμερα ήδη χρειάζομαι 25άρα οθόνη και δώσε & σε μένα μπάρμπα, για να μπορώ να τα βγάλω πέρα με τα ρημάδια τα γραμματάκια στις νέες πλατφόρμες (δε βλέπωωωωωωω σύντροφοι, βοήθειαααα!!!) Στα 60 μου μάλλον θα χρειάζεται να μου απλώνουν μπροστά μου οθόνη θερινού κινηματογράφου και πάλι με δυσκολία θα τα καταφέρνω…

Τώρα, αυτό που βλέπω είναι ότι πρέπει κατεπειγόντως να παρακολουθήσω σεμινάρια υπερμάθησης και λοιπών τεχνικών ανάπτυξης του εγκεφάλου, μπας και καταφέρω να ξεφτιλίσω όλους όσους λένε ότι με την πάροδο των χρόνων, η μνήμη ασθενεί, η δυνατότητα προσήλωσης υποχωρεί, τα μάτια θολώνουν, τα χέρια πονάνε, η μέση σκεβρώνει και ο αυχένας διαμαρτύρεται…

Τώρα αυτό που βλέπω είναι ότι μου ζητάνε να πληρώνω γνωρίζοντας εκ προοιμίου ότι «αποταμιεύω» σε ένα τρύπιο βαρέλι που δεν μου ανήκει ούτε το 1/10.000.000 του, ούτε καν αυτό.

Τώρα αυτό που βλέπω είναι ότι ο εκβιασμός είναι μέγας! Έπιλογή δεν έχω. Δεν μπορώ να πω ότι ΔΕΝ ΘΕΛΩ να πληρώνω εισφορές σε αυτό το ταμείο, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να πάρω σύνταξη, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να έχω ιατροφαρμακευτική κάλυψη. Αφήστε με ρε και θα κάνω το κουμάντο μου αλλιώς… Οοοοοοοοοχι!!! Αν δεν πληρώσω τους νταβατζήδες μου, δε θα μπορώ να θεωρήσω βιβλία στην εφορία, να πάρω δάνεια από τους επίσημους τοκογλύφους, να εισπράξωαπό το δημόσιο. Άσε που όταν αναγκαστώ πια να πληρώσω τα καθυστερούμενα ο τόκος θα είναι τέτοιος που θα μου κάτσει στο λαιμό (1,5% ανά μήνα και πάμε).

Τώρα αυτό που βλέπω είναι ότι εκτός από κερατάς που ήμουν τόσα χρόνια, εκτός από δαρμένος που έχει αρχίσει να μου αρέσει πλέον (είπαμε να το απολαύσουμε στην τελική), έχω γίνει και ο μαλάκας της παρέας που όλοι τον κοιτάνε και μέχρι πρότινος κρυφογελούσαν..

Τώρα αυτό που βλέπω είναι ότι πλέον γελούν στη μούρη μου!

Και βρωμάει τόσο το χνώτο τους σαπίλα

4 thoughts on “καλά κερατάς & δαρμένος, αλλά μαλάκας;

  1. Με πρόλαβες…. Το υπογράφω και μετα δυο χέρια γιατι βαρέθηκα να με μουτζώνω…

  2. γκλουπ…τι ειναι τουτο καλε??δικο σου ειναι μαλλον,και αφου δεν καταλαβαινω Χριστο,μην κουραστεις να με βρισεις,αδικος κοπος…παντως,καταφερα να κλικαρω και να διαβασω,οποτε,κατι ειναι κι’αυτο…
    ευγε μισιζ Λο,ωραια τα χωνετε,αριστα τα λετε,και ηπια σιχτιριζετε…συνεχιστε να μας δινετε τα πολυτιμα φωτα σας,γιατι τα δικα μας εχουν καει,και μας τα’χουν αλλαξει…
    καλη δυναμη και συνεχεια στο θεαρεστον τουτον εργο…
    ταπεινες και αδαεις καληνυχτες…

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

