It’s a man’s world after all

Μεγαλώνω σου λέω φιλενάδα… και δε θέλω…

Μεγαλώνω σου λέω… και φοβάμαι…

Μεγαλώνω σου λέω… και τρομάζω…

Μεγαλώνω σου λέω… και παχαίνω και κάνω ρυτίδες και το δέρμα μου δε λάμπει πια εκτός αν του βάλω επίχρισμα, αυτή η ρημάδα η κοιλιά δεν φεύγει με τίποτα, ο κώλος μου πέφτει και τον χρησιμοποιώ αντί για σφουγγαρίστρα πού και πού, τα μπούτια μου γίνονται σαν πορτοκαλόφλουδα από την κυτταρίτιδα, τα μάτια μου θολώνουν, τα μαλλιά μου ασπρίζουν, τα βυζιά μου κρεμάνε, οι γάμπες μου χοντραίνουν και γίνονται σαν κολώνες, γεμίζουν μικρές μικρές μπλε φλεβίτσες.

Αγαπημένο μου άθλημα έγινε να μετράω τις μικρές μπλε φλεβίτσες! Για κάθε καινούρια που βλέπω, μού αγοράζω μια καινούρια κρέμα που θα απαλύνει τις ρυτίδες, θα κρύψει τις φλεβίτσες, θα μειώσει τους μαύρους κύκλους, θα τσιτώσει το δέρμα, θα διώξει την κυτταρίτιδα, θα κάνει μικρομασάζ στην κοιλιά, θα σηκώσει το βυζί, θα μαζέψει τον κατσιασμένο μου λαιμό.

Το σπίτι μου γέμισε κρεμοθήκες και σπασμένους καθρέφτες… Κι ας μου λένε ότι κάθε σπασμένος καθρέφτης φέρνει εφτά χρόνια γρουσουζιάς. Χαμπάρι εγώ! Τον κοιτάω και κλαίω, τον σπάω και του βγάζω τη γλώσσα… πολύ άσπρη έγινε η γλώσσα μου και τα χείλη  μου δεν έχουν το σωστό χρώμα πια, ε φιλενάδα; Κι εσένα έτσι έχει γίνει η γλώσσα σου; Θα μου πεις, με τι ασχολούμαι! Εδώ χρειάζομαι δυο ώρες για να συμμαζευτώ όταν θέλω να βγω έξω, το χρώμα της γλώσσας μάς μάρανε.

Από την άλλη, κοιτάω τον άντρα μου που μεγαλώνει κι αυτός, ρε φιλενάδα…

Απλωμένος στον καναπέ, ρουφάει τις μπύρες του παρακολουθώντας ποδόσφαιρο… Γκρίζα μαλλιά, αρχές καράφλας μπροστά, τάληρο και βάλε από πίσω, προκοιλιακός σε προχωρημένο στάδιο (ουάν πακ αλλιώς), μαύροι κύκλοι μέχρι το σαγόνι… Κι ο δικός σου κάπως έτσι είναι ε; Αυτός ασχολείται με τον εαυτό του; Ή σαν τον δικό μου, χτίζει το ουάν πακ του με μεράκι καθημερινά;

Κοιτάει στον καθρέφτη; Ψάχνει τις ρυτίδες; Φοβάται που μεγαλώνει κι αλλάζει; Όχι ε; Ανασηκώνει τους ώμους και γυρνάει στην τηλεόραση κι αυτός… Αφού «η κοιλίτσα δίνει γοητεία στον άντρα» βρε κουτό και «οι γκρίζοι κρόταφοι δείχνουν εμπειρία» και «η φαλακρίτσα ορίζει υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης», τα έχουμε πει αυτά.

Μια χαρά μάς τα έχουν στημένα… και τρέχα εσύ κοπελιά στα κέντρα αδυνατίσματος γιατί η δική σου κοιλίτσα σε κάνει φακλάνα, οι δικοί σου γκρίζοι κρόταφοι δείχνουν ότι είσαι γυναίκα που δε φροντίζει τον εαυτό της (ανεπίτρεπτον) και οι ρυτίδες σε κάνουν να φαίνεσαι γερασμένη και κουρασμένη…

Θα μου πεις, εμείς ακολουθούμε πρότυπα που έχουν απαλυνθεί, λουμιναριστεί, λειανθεί, κοπεί, ραφτεί δεόντως κι έχουμε πειστεί ότι πρέπει να έχουμε την αληθινή αισθαντική ομορφιά, τα απαστράπτοντα μάτια, τη λεία επιδερμίδα, το φιδίσιο κορμί, υπέροχο μπρούντζινο χρώμα το καλοκαίρι, λευκό αψεγάδιαστο πρόσωπο το χειμώνα, πελάτες της πιο βαριάς βιομηχανίας είμαστε φιλενάααδα…

Θα μου πεις, προοριζόμαστε για να είμαστε «εξωτικά λουλούδια» που στολίζουν το τραπέζι του δείπνου κι αυτοί οι χορηγοί του τραπεζιού… Μη μου πεις όχι φιλενάδα γιατί κάτι έχεις χάσει μου φαίνεται, κάτι δεν έχεις καταλάβει…

Τι είπες; Εσύ κάνεις καριέρα, είσαι ανεξάρτητη και κάποιες (όχι λιγοστές πια) φορές βγάζεις παραπάνω λεφτά από τον σύζυγό σου; Εκ παραλλήλου είσαι μανούλα, μητέρα, μαμά μου, άσε με πια σου λέω ρε μάνα μ’έπρηξες, καθαρίστρια, νοικοκυρά, τα βράδυα παστώνεσαι με κρέμες και κρεμούλες για να γλυτώσεις κάποιες βραδινές ρυτίδες και το πρωί ξυπνάς μια ώρα πριν για να προλάβεις να φτιάξεις τα πρωινά των κανακαραίων σου, να μετρήσεις τις ρυτίδες σου και τη χαλάρωση (ξανά), να ρίξεις τις μούντζες στη ζυγαριά και να ελέγξεις ποια βιβλία θα βάλεις στις σχολικές τσάντες;

It’s a man’s world εγώ σου το ξανάπα… Εσύ μ’ έλεγες υπερβολική και σκατόψυχη! Θα τα πούμε άλλη ώρα έχω ραντεβού με το δερματολόγο να περάσω υαλορουνικό, μου είπε ότι κάνει θαύματα!!!!

Η φωτογραφία είναι από το http://www.slap.gr

6 thoughts on “It’s a man’s world after all

  1. Η περιγραφή της γυναικείας ματαιοδοξίας δεν είναι και η περιγραφή της πραγματικότητας…
    Στην πραγματικότητα…μια γυναίκα που ξέρει να πατήσει στα πόδια της δε χρειάζεται ούτε τέλειες αναλογίες ούτε αψεγάδιαστα πόδια…
    Ενα είναι το μυστικό…να μην προδίδει κάθε άνθρωπος, άντρας η γυναίκα παραίτηση με την εμφάνιση του…απο κει και μετά…μπορεί να είναι ψηλός/η γεμάτος/η με πολύχρωμα μαλλιά ή χωρίς…να είναι απλώς καλά ο καθένας και η καθεμιά με την εμφάνιση του…εκεί είναι το μυστικό και η γοητεία.
    Εσύ Amelie ξέρω ότι πατάς ΠΟΛΥ γερά στα πόδια σου και δε μιλάω για σένα…
    Μια μαλακία ήθελα να γράψω πάλι στο θέμα σου! :))

  2. Ε, αφού γράφεις καλά,, να μην το πω; Διάβασα κάθε φράση σου με χαμόγελα κατανόησης και, κατά κάποιο τρόπο, ανακούφισης. Δηλαδή, δεν έχουμε μόνο εμείς τα, σχεδόν πρώην, αρσενικά το μαύρο χάλι μας; Αδελφικά φιλάκια λοιπόν σε σένα και στην ομοιοπαθή φίλη σου. Λίγο περισσότερο πάθος πάντως μπορεί να κάνει (μπορεί λέω ντεεε) θαύματα. Καλό ξημέρωμα.

    • Οι άντρες θεωρώ οτι υποχρεούνται μόνο στην υποχρέωση στύσης κάθε φορά που αυτή θα απαιτείται…
      Πείτε με αναρχικό, ηλίθιο ή … Τσόλκα…ή αν θέτε πείτε με Προκόπη…
      Αυτό είναι το δικό μας κάστρο και αυτή η υποχρέωση μας απέναντι στους σφιχτούς κώλους και στα στητά στήθη….

  3. ….σιγα να μην σοκαριστηκα εγω τωρα,απ’την περιγραφη της πραγματικοτητας μας…μολις βγηκα απ’το μπανιο Αμολιτσα μου,και καταφερες και μ’εκανες να νιωσω 2 φορες πιο αναλαφρη…την ευχη μου να’χεις γι’αυτο!
    ΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι,δεν εισαι ουτε υπερβολικη,ουδε σκατοψυχη….αν και ειμαι το απολυτα αντιθετο σκατοπραμα,απ’αυτα που κανουν και θα’πρεπε να κανουν οι γυναικες,περιγραφεις μια 99% καθημερινοτητα γενους θυλυκου…
    Αν και,κατα την ταπεινοτατη και περριτη γνωμη μου,it’s not a man’s world…it’s a fucking desperate human beings’ world…
    α,και που’σαι,τα οποια θαυματα μπορουν ισως να συμβουν,μετα απο πολλες και συχνες μουντζες στον εαυτο μας,μετα απο σκληρη κριτικη,ανελεητο αυτοσαρκασμο,και ενα attitude καταννοησης και αποδοχης…κατα το δυνατον,εις εκαστος…

    τις θερμες μου καληνυχτες,και στρωσε τον δικο σου επιδεξιο κωλο στη συγγραφη….για το σφουγγαρισμα εχουμε αλλες σειρα….¨))

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

