ομού

Έχω μετρήσει κι αν έχω μετρήσει στη ζωή μου

Έχω μετρήσει αριθμούς,  λεφτά,  ανθρώπους

θα μου πεις μετριούνται οι άνθρωποι

μετριούνται θα σου πω εγώ

και πάντα οι άνθρωποι στη ζωή μου

λιγότεροι βγαίνανε στο τέλος

με πολλούς ξεκινούσα

με λίγους κατέληγα

και πάλι ευχαριστημένη ήμουν

τέλος πάντων άλλο θέλω να σου πω,

μη με κάνεις να βγαίνω από το θέμα

έχω μετρήσει πολλά λεφτά σου λέω

έχει ποτίσει το χέρι μου

από τη μυρωδιά του χαρτονομίσματος

αυτήν την αδιόρατη βρώμα

που απλώνει και σου στουμπώνει τη μύτη

και τα μάτια και το μυαλό

και σου θολώνει την όραση

τώρα μη με ρωτήσεις πώς γίνεται αυτή η μυρωδιά

να καταχνιάζει τη ματιά

γίνεται

σαν αριθμομηχανή νιώθω

μέτρημα,  ξαναμέτρημα

λογιστικά φύλλα,  καρτέλλες

πελατών και προμηθευτών

εκκρεμή υπόλοιπα,  επιταγές

υποχρεώσεις,  απαιτήσεις

ισοζύγια, ισολογισμοί

χρεώσεις και πιστώσεις

και εκπτώσεις, πολλές εκπτώσεις

αλλά

παράδοξα

αναίτια ίσως

παιδικά

χαζά

τα όνειρά μου πια δεν είναι εφιάλτες

δεν φοβάμαι πια

δεν βλέπω πια να κρέμεται πάνω από το κεφάλι μου

η απειλή της πτώχευσης της ζωής μου

έχω για συντροφιά ένα ομού που δεν παραχωρείται

δεν εκχωρείται, δεν ενεχυριάζεται,

δεν μπαίνει αμανάτι ρε!

.

.



.

7 thoughts on “ομού

  1. …OMOY! Για να μην είναι πια ποτέ τα όνειρα εφιάλτες, για να πάψουν να μας συνοδεύουν φόβοι….για να μετράμε με χαμόγελα! ένα, πέντε, εκατό πολλά χαμόγελα…

  2. Ομού. Ομόψυχα. Ομόνοα. Ομού Καρδιά και Νους. Να είσαι καλά, Αμελί. Να είμαστε καλά, όλοι Μαζί!

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

