Οι ζήτουλες του facebook

 

(Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις δεν είναι καθόλου συμπτωματική – Είναι κρίμα να μουδιάζει η ευαισθησία μας έναντι στον ανθρώπινο πόνο από τέτοια φαινόμενα. Είναι κρίμα…)

Δευτέρα πρωί ανοίγω το λογαριασμό μου στο gmail, αυτόν που έχω δημοσιευμένο στο μπλογκ μου και στο facebook. Μου κάνει εντύπωση ένα μακροσκελές κείμενο από ένα διαδικτυακό μου φίλο που χαιρετάει εμένα θεωρώντας ότι είμαι άντρας (αγαπητό φίλο με αποκαλεί, τι να σκεφτώ πια;) Επίσης, είμαι πολλοί άντρες διότι η προσφώνηση είναι «αγαπητοί μου φίλοι σας χαιρετώ».

Περίεργη για τη συνέχεια τον βλέπω να λέει σε μένα (και σε άλλα 1500 άτομα φαντάζομαι) ότι δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, και μάλλον δε θα γνωριστούμε και ποτέ. Ενδιαφέρουσα διαπίστωση σκέφτομαι και συνεχίζω παραξενεμένη. Αφού διαβάζω ένα σύντομο βιογραφικό του, ξέρω ότι είναι κοντά στα εξήντα (αν μεγαλοδείχνει ας με συγχωρέσει, αν και θα τον βοηθήσει η εικόνα του καημένου γεράκου τώρα που βγαίνει στην επαιτεία) μαθαίνω ότι έχει χάσει τη δουλειά του, έχει τρομακτικό οικονομικό πρόβλημα, είναι απένταρος και με το ένα πόδι στην κατάσταση του άστεγου.

Νιώθω άβολα και συνεχίζω να διαβάζω. Ζητάει να τον βοηθήσω (εγώ και 1500 άλλοι φαντάζομαι) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (τονισμένο με κεφαλαία για να είναι σίγουρος ότι καταλαβαίνω καλά) και μου παραθέτει και τον αριθμό του λογαριασμού του για να κάνω την κατάθεση του οβολού μου. Μου δίνει μάλιστα και IBAN για να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική τραπεζική εάν έχω την ευχέρεια, δε θέλει να με ταλαιπωρεί βρε παιδί μου να τρέχω στις τράπεζες και να στέκομαι στις ουρές. Καλός άνθρωπος!

Έχει κερδίσει την προσοχή μου και πηγαίνω στον τοίχο του στο facebook. Έχω τεράστια περιέργεια να δω τις αναρτήσεις ενός ανθρώπου που έστιψε τα μούτρα του στο πάτωμα και κάνει έκκληση για οικονομική βοήθεια. Μ’ αυτά που βλέπω κουδουνίζει το κεφάλι μου και λέω δε μπορεί, είσαι κακός άνθρωπος εσύ, ρίξε άλλη μια ματιά. Ήσυχα τώρα. Ήρεμα! Πάμε άλλη μία, πάνω κάτω, δεξιά αριστερά, πέρα δώθε. Πιο μεγάλη ζαλάδα μου’ρχεται αντί να μου περάσει. Και φουντώνω, πολύ φουντώνω. Και θέλω να ρίξω και καμιά σφαλιάρα. Και να βρίσω θέλω, πολύ πάρα πολύ θέλω να βρίσω.

Ο τοίχος του άστεγου είναι γεμάτος από αναρτήσεις μέσω blackberry (τα ευρουλάκια που θα σου καταθέσω θα πάνε στο λογαριασμό του κινητού σου μίστερ; Πούλα το ντε! Θα βγάλεις και κάνα φράγκο! Υπάρχουν και φτηνά κινητά χωρίς ίντερνετ, χωρίς οθονάρες, χωρίς email). Δεσπόζουν φωτογραφίες με δυο γατουλάκια πολύ συμπαθητικά, παχουλά παχουλά, δε μοιάζουν να μην τρώνε γαμώτη μου, ζωή να’χουν. Σε μία ανάρτηση μάλιστα βλέπω τη ροδαλή φατσούλα του εν λόγω κυρίου (δε μου μοιάζεις πεινασμένος ρε μεγάλε) να μου λέει φόρα μούρη ότι το Σάββατο μασούλιζε chorizo & jamon από την Ισπανία και έπινε κόκκινο κρασί «Γουμένισσα» του Χατζηβαρύτη. Χτες δε, με ενημέρωσε ότι ήταν στο Salon de Bricolage, μια χαρά πέρασε και στο τέλος πιθανά γέλασε σε βάρος των κορόιδων που κατάθεσαν στο λογαριασμό του.

Φιλαράκο, επειδή έχω κάνει τάμα να τσαντίζομαι πάρα πολύ μία φορά μόνο την εβδομάδα και ήδη την έχω φάει τη μία μου πολύτιμη φορά, θυμώνω μαζί σου στο βαθμό που επιτρέπω στον εαυτό μου ν’ασχοληθεί με τη νοσηρή σου περίπτωση. Εμένα μου μοιάζεις ότι προσπαθείς να κρατηθείς με νύχια και με δόντια στα περασμένα μεγαλεία που διηγώντας τα δεν κλαις εσύ αλλά προσπαθείς να κάνεις εμένα να κλάψω και να σε λυπηθώ και να σου καταθέσω. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά τράπεζα να καταθέσω τσίπα και φιλότιμο.

Είναι κρίμα να μουδιάζει η ευαισθησία μας έναντι στον ανθρώπινο πόνο από τέτοια φαινόμενα. Είναι κρίμα…

 

 

7 thoughts on “Οι ζήτουλες του facebook

  1. Εντάξει παιδιά, φυσικό είναι μια κρούση σαν αυτή για οικονομική βοήθεια μέσω facebook να προκαλέσει τη δυσπιστία. Εχουμε μάθει κι όλοι μας να λειττουργούμε μέσα από στερότυπα (όποιος ζητάει χρήματα πρέπει να είναι γέρος, κοκκαλιάρης, καημένος κλπ), είναι και το κλίμα της εποχής με όλη αυτή τη συζήτητη περί διεφθαρμένης κοινωνίας, ήρθε κι έδεσε το γλυκό. Δεν χρειάζεται ούτε θυματοποίηση ούτε καλλιέργεια ενοχών σε όποιον δυσπιστεί,Ολα ανθρώπινα είναι.

    http://newagemama.wordpress.com

  2. Κρίμα κυρία Amelie,κρίμα πολύ!!!

    Δεν σκεφθήκατε ούτε για μία στιγμή ότι θα μπορούσε να υπάρχει έστω και ένα ψίγμα ισχνής πιθανότητας αυτός ο άνθρωπος (ΕΓΩ) να λέει την αλήθεια;;;;;

    Καλή καρδιά πάντως
    Α.Σ

    • Δεν σας χλεύασα, παρατήρησα τις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ συμπεριφορές ΚΑΙ αυτές και μόνο ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑ στο κείμενό μου, εκφράζοντάς παράλληλα δύο τρεις απορίες μου ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ που Ο ΙΔΙΟΣ μου στείλατε και επί της συμπεριφοράς σας στον δημόσιο τοίχο σας.

      Δεν έγραψα ότι δεν πιστεύω ότι είστε άνεργος, δεν έγραψα ότι δεν πιστεύω ότι κινδυνεύετε να μείνετε άστεγος (ευτυχώς για σας είδα ότι αποφύγατε τον κίνδυνο), δεν έγραψα ότι δεν πιστεύω ότι στη δύση της ζωής σας αντιμετωπίζετε πολύ σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Τίποτα απ’ όλα αυτά!

      Εξέφρασα μερικές απορίες που επιτρέψτε μου να σας πω, μου δώσατε ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ με την συμπεριφορά σας, ενοχλώντας με στο προσωπικό μου email, το δικαίωμα να τις εκφράσω.

      Σας είπα (γιατί το είπα σε σας τον ίδιο κύριε Α.Σ., επιλέγοντας να μην σας διαγράψω/μπλοκάρω αλλά αφήνοντάς σας να δείτε με τα ίδια σας τα μάτια στον δικό μου τοίχο, το δικό μου κείμενο), σας είπα λοιπόν ότι κάνετε λάθος να ζητάτε οικονομική βοήθεια ξανά και ξανά και ξανά, με απανωτά emails ενώ παράλληλα είστε γαντζωμένος σε έναν τρόπο ζωής (που διαφαίνεται εμφανώς από τις συνήθειές σας) που πλέον δεν μπορείτε να έχετε.

      Αν είστε απελπισμένος κύριε A.Σ., μπορείτε να εργασθείτε κάνοντας οποιαδήποτε δουλειά όσο ταπεινή κι αν σας φαίνεται (γιατί σας φαίνονται ταπεινές διάφορες δουλειές μην το αρνηθείτε), να απευθυνθείτε οπουδήποτε για βοήθεια, να βρείτε φίλους να σας συνδράμουν αλλά όχι κοροϊδεύοντάς τους μες τα μούτρα σηκώνοντας αναρτήσεις από το ακριβό σας κινητό.

      Επίσης, απαντώντας στις απειλές που αφήνετε να τρέχουν στο κείμενό σας που στείλατε στο email μου καθώς μου επισημαίνετε ότι θα καραδοκείτε παρατηρώντας με για να σηκώσετε το απειλητικότατο φρύδι σας (θα σας πρότεινα και το μουστάκι σας, το εφέ θα ήταν πιο ενδιαφέρον), έχω να σας πω τα ακόλουθα επί των χαρακτηρισμών που δώσατε στα γραφόμενα μου: αναληθή, άδικα, ανάλγητα, αήθη, προσβλητικά.

      Δε φοβάμαι την αλήθεια μου. Εσείς;
      Δεν είναι άδικα διότι έκανα μόνο παρατηρήσεις επί του τοίχου σας και του κειμένου σας, τίποτα παραπάνω.
      Δεν είναι ανάλγητα. Τα έγραψα γνωρίζοντας πολύ καλά τι κάνω και γιατί το κάνω. Ξέροντας τον πόνο που μπορεί να προκαλέσω. Ίσως έτσι συνέλθετε και πάψετε να ενοχλείτε.
      Δεν είναι αήθη. Αντιθέτως θα έλεγα. Επιτίθενται σε μια στάση που για μένα προσωπικά δεν είναι ηθική. Δεν σας κατηγόρησα, ερωτήσεις σας έκανα. Αλλά δεν απαντήσατε σε καμιά μου ερώτηση. Εσείς με κατηγορείτε, εσείς με υβρίζετε.
      Δεν σας προσέβαλα εγώ. Εσείς προσβάλλετε τον εαυτό σας. Μάλλον είναι πολύ αργά για σας να το καταλάβετε.

      Κλείνοντας επιτρέψτε μου να σας πω, χρησιμοποιώντας για άλλη μια φορά δική σας λέξη από το email που μου στείλατε, μην ΣΚΥΛΙΑΖΕΤΕ τόσο, θα τρομάξετε τους αριστοκράτες γατούληδές σας.

      Καληνύχτα κύριε Α.Σ.

  3. Amelie!oti gyalizi den ine hrysos ara bori ke oti lei na apehi poly apo tin alithia.Alithia den su irthan pote minimata gia voithia apo tin Asia i tin Afriki?

    • Κυρία Ηλιοπούλου καλησπέρα σας!!!

      Ούτε εσείς αναρωτηθήκατε αν αυτός ο «τρισάθλιος» (ΕΓΩ) υπάρχει μία ισχνή πιθανότητα να λέει την αλήθεια;;;;;

      Έχετε βρεθεί σε απόγνωση;;;;Έχετε αναρωτηθεί ΤΙ μπορεί να κάνει κάποιος που έχει χάσει τα πάντα και περιμένει να γίνει οσονούπω άστεγος;;;;

      Ξέρετε μήπως ότι εδώ και καιρό με (γιατί για ΕΜΕΝΑ πρόκειται) συντηρούν φίλοι;;;Ξέρετε τι σημαίνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ και ΑΝΕΡΓΙΑ;;;;

      Θα μπρούσατε,τρόπος βρίσκεται,να αναζητήσετε ανθρώπους που με ξέρουν ΚΑΙ να μάθετε την πραγματικότητα μου σε όλες της τις λεπτομέρειες

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

