ένα κόκαλο και πέντε στάλες

Σα δαρμένο, βρεγμένο, βρώμικο σκυλί νιώθω

Η υγρασία μού τρυπά το κόκαλο,

έχει γεράσει βλέπεις λιγάκι

και τρίζει πού και πού

καθώς

χορεύω στα τετράγωνα

της σκυμένης μου ζωής

Κάθε μέρα επίμονα

πάω στις γωνίες

και γυρνάω γύρω γύρω γύρω

μπας και τις κάνω στρογγυλές

μπας κι αναγκάσω το τετράγωνο σε κύκλο

Η γωνία με κοιτάει με μισό μάτι

-Μπα; Δεν σου κάνω τώρα; Μια χαρά βολική ήμουν τόσα χρόνια… θυμώνει

Σκύβω το κεφάλι, βάζω στην ουρά στα σκέλια και πάω στην άλλη γωνία. Αυτή δε φωνάζει συνήθως. Περιορίζεται να μ’ επικρίνει σιωπηλά.

Χώνομαι με τον κώλο στον τοίχο και κοιτώ αγριεμένα δεξιά αριστερά

Γλείφω το δανεικό κόκαλο, λίγο κρέας έχει απομείνει ακόμα

Καλά είναι

Θα βγει κι ο ήλιος σε λίγο. Πού θα πάει…

Θα στεγνώσω πάλι, θα γλυφτώ καλά καλά μέχρι να γυαλίσουν οι τρίχες μου, θα μαζέψω φως μέχρι να γεμίσουν τα μάτια μου…

Πέτα μου τη χρωματιστή μπαλίτσα

Ξέρω να κάνω καλές τούμπες

.

H εικόνα είναι από το http://www.petdiscounters.com/mc_images/product/detail/jw_430xx_good_breath_bone_mint_all.jpg

2 thoughts on “ένα κόκαλο και πέντε στάλες

  1. …Η γωνία με κοιτάει με μισό μάτι. Η Αmelie με κοιτά κατ’ ευθείαν στα μάτια και μου λέει αυτό που θέλει στα ίσια….

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

