κόκκινα φεγγάρια

 


 

Προσπαθώντας να κατευθύνω αφέντρες θύελλες,

αντάρτες αγέρηδες, τρομαχτικές δίνες

που αναταράζουν την ύπαρξή μου

Προσπαθώντας να ελέγξω

ανάγκες  αρπακτικά,

γεννοβολήστρες επιθυμίες,

θελήσεις  πόνους

που δικτατορικά, δυναστικά γεμίζουν το μυαλό μου

Να μην αφεθώ, να μην παραδώσω, να μην παραδοθώ

Θέλοντας να μείνω εγώ

παλεύονταςοι μέρες μου

να είναι δικές μου

Μα οι νύχτες μου ταξιδιάρες, γυρίστρες, αλανιάρες,

σηκώνονται πάνω από τα τείχη

κρυφοκοιτάζοντας μέσα από τις νεόχτιστες πολεμίστρες

που χτίστηκαν πάνω στα ερείπια

και  στην καταλαγιασμένη σκόνη,

θέλουν να ρίξουν μια!να, μια δυνατή σπρωξιά

να τα ρίξουν κάτω όλα

και να απλωθούν στον αέρα

ανασαίνοντας τις μυρωδιές της βροχής,

το χώμα που ταράζεται,

τους ανθρώπους που περπατούν,

τα ζώα που κοιμούνται

Μα οι νύχτες μου

φεγγάρια του Αυγούστου

κόκκινα φεγγάρια του ανέμου

αντιμάχονται

διεκδικώνταςτην ανάσα μου

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

