μου έμαθαν

Μου έμαθαν ότι η ευτυχία έρχεται με την κοινωνική καταξίωση
την επαγγελματική επιτυχία
την οικονομική εξασφάλιση
Μου έμαθαν ότι η καρέκλα μου πρέπει να έχει ψηλή πλάτη
το γραφείο μου να είναι μεγάλο
και το καρνέ μου πάντα γεμάτο
Μου έμαθαν ότι πρέπει να είμαι ώριμη, σοβαρή
υπεύθυνη, χρήσιμη, αποτελεσματική, αποδοτική.
Ε λοιπόν! Όλα λάθος μου τα έμαθαν


Η ευτυχία μου ζει στην ανάσα σου
ζεσταίνεται στην αγκαλιά σου
αναδεύεται στα μάτια σου
Δεν είναι κουρασμένη η χαρά μου να χρειάζεται καρέκλες ν’απαγκιάσει
Δε βιάζεται για να κρυφοκοιτάει συνεχώς το ρολόι
Δεν προσδιορίζεται και δεν ορίζεται
από επιθετικούς (ή αμυντικούς) προσδιορισμούς
Δεν εξασφαλίζεται και δεν εξαγοράζεται
Ακροβατεί στα βλέφαρά σου και ατενίζει το γκρεμό
γελώντας σαν παιδί που μόλις
του έδωσαν γλυκό

.

3 thoughts on “μου έμαθαν

  1. Εξαιρετική η ανάρτηση σου. Είναι όντως καιρός να αναθεωρήσουμε τις όποιες αξίες και τα όπια ιδανικά μας. Αντί να βυθιζόμαστε στο κάθισμα ενός ακριβού αυτοκινήτου ας βυθιστούμε στα μάτια του δικού μας ανθρώπου. Αντί να παρακολουθούμε τους δείκτες του χρηηματιστηρίου ή την ομαδάρα, ας ανοίξουμε την αγκαλιά στα παιδιά μας. Αντί να βλέπουμε τον συνάνθρωπο μας ως ανταγωνιστή ας του χαρίσουμε μια καλημέρα. Ας ξαναγίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Και ας μην ξεχνάμε τέλος αυτό που νομίζω είχε πει ο Μέγας μακρυγιάννης ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΕΣ ΤΟΥΤΟ ΜΟΝΑΧΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙΣ, μην αναλώνεσε σε ανούσια πράγματα αλλλά ασχολήσουμε με πράγματα ουσίας , ας μου επιτραπεί να προσθέσω. κκαλό βράδυ
    ΥΓ. Οταν με ρώτησε η κόρη μου σε ποιον γράφω, της είπα, σε μια φίλη μου που τη λένε amelie δηλαδή αν βγάλεις το α σε μια κυρία που τη λένε μέλι . καλό σου βράδυ

    • Μανώλη! Ευχαριστώ τόσο για τα καλά σου λόγια 🙂
      Χαίρομαι που κατάλαβες τι χτύπησα έτσι σκόρπια πάνω στα πλήκτρα μου 😀

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

