Εύρεση & αντικατάσταση

«Θέλω να φύγεις από μέσα μου. Θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου. Θέλω να μη συγκρίνω με σένα όποιον γνωρίζω. Θέλω να μην ακούω την ανάσα σου στο μαξιλάρι μου όταν γέρνω να κοιμηθώ. Θέλω να μη σκέφτομαι τις δικές σου αντιδράσεις στα αστεία που λέω, θέλω να μην αναρωτιέμαι εσύ πώς θα ένιωθες αν σε άγγιζα τώρα. Θέλω να φύγεις να μη σε βλέπω παντού γύρω μου, να μη μιλάω για σένα στις φίλες μου, να μην ακούω τη φωνή σου στο μυαλό μου. Θέλω να φύγεις. Θα σε διώξω» χρούτσου χρούτσου το στυλό έτρεχε στο σικ σημειωματάριο.

Κοίταξε το πόνημά της και το βρήκε πολύ γλυκερό. Αυτή έγραφε για έξυπνες γκόμενες, που παίζουν τη ζωή και τους άντρες στα δάχτυλα. Πώς της ξέφυγε αυτή η αηδία; Έσκισε με μια κίνηση τη σελίδα και άρχισε ξανά.

«Θέλω να φύγεις από μέσα μου. Θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου. Θέλω να μη συγκρίνω με σένα όποιον γνωρίζω. Θέλω να μην ακούω την ανάσα σου στο μαξιλάρι μου όταν γέρνω να κοιμηθώ. Θέλω να μην σκέφτομαι τις δικές σου αντιδράσεις στα αστεία που λέω, θέλω να μην αναρωτιέμαι εσύ πώς θα ένιωθες αν σε άγγιζα τώρα. Θέλω να φύγεις να μη σε βλέπω παντού γύρω μου, να μη μιλάω για σένα στις φίλες μου, να μην ακούω τη φωνή σου στο μυαλό μου. Θέλω να φύγεις. Θα σε διώξω» χρούτσου χρούτσου το στυλό έτρεχε στο σικ σημειωματάριο.

Ξανακοίταξε αυτά που είχε γράψει και θύμωσε με τον εαυτό της. Πάλι τα ίδια έγραψε! Το μαρτύριο της λευκής σελίδας. Η λευκή σελίδα φταίει και η ανόητη εμμονή της να ακολουθεί την ίδια έμπνευση μέχρι να φάει χαστούκι κατηγορούμενη για σεξουαλική παρενόχληση, κατέληξε ευχαριστημένη. Έσκισε τη σελίδα ξεφυσώντας και το έπιασε από την αρχή. Αποφάσισε να ζωγραφίσει κάτι σχετικό με αυτό που ήθελε να γράψει και μετά στην ίδια σελίδα θα συνέχιζε με το κείμενο που έπρεπε να παραδώσει σε λιγότερο από μία ώρα.

Χρούτσου χρούτσου, ποιος την είχε πείσει ότι οι εμπνευσμένοι έχουν φετίχ με τα στυλό και τις πένες να πάει να του ρίξει μια μπούφλα; Ξανακοίταξε το γραπτό και αμόλησε μια πειραιώτικη βρισιά: είχε γράψει το όνομά του με όλους τους πιθανούς τρόπους, στολισμένο με καρδούλες, τριανταφυλλάκια και βελάκια. Έπρεπε να τις κάψει αυτές τις σελίδες, αλίμονο αν κυκλοφορούσαν στην πιάτσα, θα ήταν η απόλυτη καταστροφή της εικόνας της.

Έβαλε παράμερα το σημειωματάριο, έπιασε το ποντίκι και άρχισε να ψάχνει στους καταλόγους με τα κείμενα. Άνοιξε ένα αρχείο, το διάβασε γρήγορα, βεβαιώθηκε ότι μια χαρά της έκανε και πατώντας Εύρεση και Αντικατάσταση ξεκίνησε να αλλάζει λέξεις για να μη θυμίζει κάτι στην αρχισυντάκτριά της.

Εξαιρετική μέθοδος!

Πάντα αποδίδει.

Στα κείμενα.

 

6 thoughts on “Εύρεση & αντικατάσταση

  1. Γαμώ τους έρωτες, τα τεκνά που μας στοιχειώνουν,και τη μουροχαβλίαση που μας πιάνει όταν θελουμε να κανουμε την απώλεια έργο.. ΦΤΟΥ! (τα likes εννοούνται! )

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

