Θα αλλάξει κάτι;

Φοβάσαι, ε;

Το ξέρω, το μυρίζομαι, το ανασαίνω μαζί σου.

Αν σου πω ότι φοβάμαι κι εγώ, θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι κι εγώ ξορκίζω τους τρόμους μου, τι φόβους τρόμους, όταν γελάω και χορεύω, όταν καμώνομαι την σκληρή, όταν σε κοιτάω στραβά γέρνοντας λιγάκι προς τ’ αριστερά (μου ‘χουν πει βλέπεις ότι αυτό είναι το καλό μου προφίλ), θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι κι εγώ τα βράδια παραπατάω στα σκοτεινά και πέφτω για ύπνο κλαίγοντας, ανακουφισμένη που τελείωσε άλλη μια μέρα και είμαι ακόμα εδώ, τρομαγμένη που φορτώθηκαν κι άλλες ώρες κι άλλες μέρες στο σακούλι μου, κι άλλες ρυτίδες στο πρόσωπό μου κι άλλες τρύπες στην ψυχή μου, θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι κι εγώ μετράω μέρα τη μέρα, σέντι το σέντι, επιταγές και γραμμάτια, υπόλοιπα στις τράπεζες άντε τον βγάλαμε κι αυτόν τον μήνα, φύλλα σε μπλοκ επιταγών, απλήρωτες υποχρεώσεις ουφ ακόμα μπορώ να εξυπηρετώ τα χρέη της ζωής που απαίτησα χωρίς να μπορώ να έχω, θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι κουράστηκα να λέω ναι & παρακαλώ, αν σου πω ότι το μόνο που θέλω να πω, τι να πω να ουρλιάξω θέλω, είναι παρατήστε με ήσυχη επιτέλους, χρειάζομαι χρόνο με μένα, για μένα, καίγομαι σας λέω, θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι όταν με αγγίζεις, τυχαία μάλλον άγνωστοι είμαστε μέσα στην ίδια πόλη, στο ασανσέρ, στο δρόμο, στο περίπτερο, στο λεωφορείο δε θα σου πω δεν μπαίνω σε λεωφορεία πια δεν προλαβαίνω βλέπεις έχω πολλά να κάνω, τόσα πολλά, νιώθω το δέρμα σου παγωμένο, το σώμα σου φυλακισμένο στον ίδιο πανικό που με κρατάει και μένα δέσμια, θα αλλάξει κάτι;

Αν σου πω ότι πίσω από τη γνωστή αγαπημένη σου μορφή που μου χαμογελάει και μου λέει τρυφερά λόγια μουρμουριστά μην τα πεις δυνατά και τα ακούσω με την πρώτη να κάνω και λίγη προσπάθεια βρε αδερφέ, βλέπω τη δική μου ανασφάλεια, το ίδιο βασανιστικό ερωτηματικό που κατοικεί μόνιμα μέσα στην κοιλιά μου, θα αλλάξει κάτι;

Όχι ε;

Εγώ στο λέω όμως.

Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι για σένα.

Όμως, το έκανα ήδη για μένα.

6 thoughts on “Θα αλλάξει κάτι;

  1. Eγώ στο λέω όμως! Θ’ αλλάξει κάτι ! Θ’ αλλάξουν πολλά! Θα μοιραστούμε τους φόβους και θα τους ξορκίσουμε πιό εύκολα! Θα »οξειδωθούμε στο χνώτο των ανθρώπων» μπας και διώξουμε από πάνω μας εκείνο το ψεύτικο κι αποκρουστικό ανοξείδωτο λούστρο πολυτέλειας ! Θα βγούμε από το σελοφάν περιτύλιγμα που φορέσαμε ! Θα ξαναγίνουμε Άνθρωποι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
    (Συγγνώμη που λέω πολλά αλλά μου τα »βγάζεις» ρε παιδίι μου!)

  2. θα το αντιγράψω και εγώ . Συγχαρητήρια , εκφράζεις το πως σκεφτόμαστε όλοι. Μόνο που σκέφτομαι Amelie από την άλλη , ότι αν συνεχίσουμε να είμαστε μαι χούφτα φοβισμένα ανθρωπάκια δεν θα έχουμε καμία τύχη πρώτον ως άνθρωποι και δεύτερον ως λαός. Άρα πρέπει να αρχίσουμε να αντιδρούμε για να ξαναπάρουμε πίσω τις τύχες μας που κάποιοι «σωτήρες» τις πούλησαν σε γερμανικά και λοιπά αφεντικά. Αν δεν θέλουμε να αγωνιστούμε εμείς για μέλλον μας γιατί βολευόμαστε (;) στη μίζερη καθημερινότητα μας ας σταθούμε απέναντι από τα παιδιά μας ας τα κοιτάξουμε βαθιά μέσα στα μάτια και ας αναλογιστούμε ποιό μέλλον θα τους παραδόσουμε. Ας ετοιμαστούμε από τώρα να απαντήσουμε στο αμείλικτο ερώτημα τους , όταν έρθει εκείνη η ώρα, τι σκατά έκανες βρε που..η όταν μου γαμούσανε το μέλλον;

  3. Εύγε!!! Στα γραπτά σου αποτυπώνεται η σκέψη και η αγωνία πολλών φίλων του φατσοβιβλίου….Κάντο για σένα..και θα λειτουργήσει στους υπόλοιπους..
    Συνέχισε…σε χρειαζόμαστε!!!:)))

  4. κατέγραψες και τη δική μου. αυτό μόλις έλεγα σε φίλη. ό,τι αισθάνομαι σαν τη χήνα που της χώνουν το σωλήνα με το φαϊ στο στομάχι, για να της πάρουν το συκώτι ‘οταν έρθει η ώρα να φάνε οι σαπιοκοιλιάδες φου-γκρα. πιο ‘γκράφρικ΄δεν μπορώ να είμαι.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

