γράμμα στον κυρ Φανούρη

Αγαπημένε μου κυρ Φανούρη

(Κανονικά, έχεις ένα Άι μπροστά στο όνομά σου αλλά δε θα το γράψω επειδή όταν λέει το «Άι» ο μπαμπάς μου το συνοδεύει με κάτι που μοιάζει με μαμήσου. Η φίλη μου η Νάντια που όλα τα ξέρει, μου είπε ότι το μαμήσου είναι κακιά λέξη. Κι εγώ κακές λέξεις δε λέω)

 

Αγαπημένε μου κυρ Φανούρη,

 

Σου στέλνω αυτό το γράμμα γιατί αν δεν τα πω σε κάποιον, το μυαλό μου θα κάνει ένα μεγάλο μπουμ, σαν αυτό που έγινε στην Ιαπωνία και έχει κάνει τη μαμά μου να φοβάται και πλέον δεν αγοράζει κατεψυγμένα ψάρια και ζαρζαβατικά και άλλα τέτοια και όλο κάνει ωχ ωχ ωχ και τι θ’ απογίνουμε. Όλο τέτοια λέει και με φοβίζει. Γιατί κυρ Φανούρη; Εσύ που όλα τα φανερώνεις θα μου το πεις κι αυτό;

 

Πρώτα όμως, θα απαντήσεις στα βασικά γιατί πολύ πονάει το κεφάλι μου…

 

Εγώ λοιπόν γράφω ωραίες εκθέσεις. Και στιχάκια γράφω και τραγουδάκια φτιάχνω και συνέχεια λέω ιστορίες, πολλές ιστορίες. Εγώ όταν μεγαλώσω θέλω να φτιάχνω βιβλία και να τα διαβάζει ο κόσμος και να χαίρεται και να χαίρομαι και γω μαζί. Αυτό θέλω να κάνω όταν μεγαλώσω. Αλλά η μαμά μου λέει ότι αυτά είναι βλακείες και να κοιτάξω να μάθω καλά μαθηματικά λέει και να μάθω να πλένω πιάτα λέει και να μάθω να απλώνω τα ρούχα λέει και να έχω τα μάτια μου ανοιχτά στις ευκαιρίες.

 

Εμένα δεν μου αρέσει να πλένω πιάτα, ούτε να κάνω προσθέσεις μου αρέσει. Μου αρέσει να διαβάζω αλλά η μαμά μου όλο μου φωνάζει ότι θα χαλάσω τα μάτια μου και μου παίρνει τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης από τα χέρια και μετά, χτυπάει το χέρι της στον καναπέ και μου λέει να πάω να καθίσω δίπλα της να δω τηλεόραση. Αλλά εγώ δε θέλω γιατί δε μου αρέσουν αυτά που παρακολουθεί η μαμά και ο μπαμπάς μου, όλο κάτι βλακείες δείχνει η τηλεόραση, κάτι σήριαλ που όλο κλαίνε και όλο φιλιούνται και κάτι ανθρώπους κλεισμένους σε σπίτια που βαριούνται και ξύνονται και βάφουν τα νύχια τους.

 

Εμένα δεν μου αρέσουν τα βαμμένα νύχια. Αλλά η μαμά μου επιμένει και μου τα βάφει γιατί έτσι λέει πρέπει να κάνουν τα κορίτσια και ότι δεν είναι φυσιολογικό που δε μου αρέσουν εμένα αυτά. Και μου φτιάχνει τα μαλλιά σαν μιας τραγουδίστριας (που ούτε αυτή μου αρέσει γιατί δεν έχει ωραία φωνή, αλλά η μαμά μου επιμένει ότι είναι πολύ άξια και έξυπνη και όλο μου λέει, να! βλέπεις, έτσι πρέπει να γίνεις για να λύσεις το πρόβλημα της ζωής σου). Μα εγώ δεν έχω πρόβλημα στη ζωή μου κυρ Φανούρη μου, τι έχω προλάβει να δω και να καταλάβω. Γιατί η μαμά μου θέλει να με κάνει να πιστέψω ότι έχω πρόβλημα που θα το λύσω πλένοντας πιάτα και βάφοντας τα νύχια μου;

 

Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, νιώθω ότι έχω μεγάλο πρόβλημα όταν λέω ότι θέλω να γίνω συγγραφέας και με κοιτάνε όλοι με κάτι μάτια να, σκύβουν το κεφάλι και βήχουν στον κόρφο τους. Νομίζω ότι γελάνε αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί. Δεν γελάνε με την Μίνα που θέλει να γίνει μοντέλο, ούτε με την Ελένη που θέλει να γίνει τραγουδίστρια, ούτε με την Αναστασία που θέλει να πάει σε αυτά τα προγράμματα που κλείνονται σ’ ένα σπίτι και βάφουν τα νύχια τους, ούτε με τον Κώστα που θέλει να δουλέψει στην τράπεζα σαν τον πατέρα του και να μετράει λεφτά όλη μέρα γιατί του αρέσει λέει η μυρωδιά τους, ούτε με το Γιάννη που θέλει να γίνει καθηγητής για να έχει πολλές διακοπές, ούτε με τον Αντρέα που θέλει να γίνει ροκ σταρ και να γυρνάει όλο τον κόσμο. Κουνάνε το κεφάλι τους κυρ Φανούρη μου, μουρμουρίζουν κάτι πού και πού αλλά δε γελάνε. Γιατί γελάνε με μένα κυρ Φανούρη μου; Τόσο παράξενο είναι αυτό που θέλω να γίνω;

 

Περιμένω γρήγορα νέα σου

4 thoughts on “γράμμα στον κυρ Φανούρη

  1. Συνταγή για Φανουρόπιττα έχω… αλλα εγώ που την εφτιαξα και την εφαγα και όλη μόνη μου και βαρυστομάχιασα κάποτε, ακόμα απάντηση δεν πήρα…. Και συνεχίζω να τους αφήνω να γελάνε μαζί μου, αλλα κάνω πάντα του κεφαλιού μου…. και καλά είμαι μέχρι τώρα…

  2. αριστος τροπο διαλεξες,εσυ για να ξεδωσεις…οταν τις σκεψεις της ψυχης θελεις εσυ να δωσεις…και ακομα περισσοτερο αν δεν ξεχνας να χωσεις!!
    Ρωτα τον Φανουρη,γιατι γελανε και με μενα…και ας μην εχουν καταλαβει ακομη τι θα’θελα να σκαρωσω…ετσι??¨)

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

