δεν είσαι εδώ

δεν είσαι εδώ

ποτέ δεν ήσουν

Τον καθρέφτη μου κοίταζα

τον μπογιάτιζα αντρίκια τάχα

του έβαζα μουστάκι

και του γελούσα μάγκικα

Το ξέρω ρε

γιατί μου το φωνάζεις

με την απουσία σου

με τις μισές σου κουβέντες

με τη γυρισμένη σου πλάτη

το ξέρω

Μπορώ κι εγώ να δω

δε χρειάζομαι τα γυαλιά σου

ούτε την τετράγωνη οπτική σου γωνία

ξέρω σου λέω

Το ψιθυρίζω στον εαυτό μου

καθώς βάφω το καθρέφτισμά μου

με τα χρώματα της μόδας

που κοιτούσα στα περιοδικά που ξεφύλλιζα

καθώς περίμενα γι’ άλλη μια φορά

να ‘ρθεις σε κείνο το ραντεβού

ποτέ δεν ήρθες

Έμεινα να κοιτώ στον καθρέφτη μου

τον τραβεστί εαυτό μου

μισός άντρας μισός γυναίκα

μισός ενήλικας μισός παιδί

Έμεινα να ψάχνω

πίσω από τις μπογιές

και τα ψιμύθια

την ξεχασμένη μου εικόνα

.

 

 

www.amelielaw.com

.

3 thoughts on “δεν είσαι εδώ

  1. ……
    μικρό αλλά πάντα τόσο ζωντανό….έχω ξαναπεί πολλές φορές οτι το μαγικό με εσένα είναι το πώς μεταδίδεις τις τόσες πολλές εικόνες,ακόμα και σε ένα τόσο μικρό κείμενο…μα τόση ζωντάνια να κρύβει το γράψιμό σου……..

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

