έστω για λίγο

Έλα κοντά μου

Έστω για λίγο

Έστω για σήμερα

Αγκάλιασέ με σφιχτά. Έτσι, ναι. Σφιχτά.

Κάνε με να ξεχάσω. Σε παρακαλώ.

Έστω για λίγο, έστω για απόψε.

Κάνε με να νομίσω ότι ο χρόνος σταματάει σε τούτην εδώ την ώρα, σε αυτή την μία στιγμή που ψάχνω στην ματιά σου τη σιωπή.

Σε παρακαλώ.

Δεν έχω άλλες λέξεις να στο γράψω, δεν έχω άλλα χρώματα να το ζωγραφίσω.

Δεν με νοιάζουν οι ρίμες, οι έντεχνες εκφράσεις, δεν είμαι ποιήτρια βλέπεις…

Ένας άνθρωπος είμαι, χαμένος σε αριθμούς και λίστες.

Πολλούς αριθμούς και πολλές λίστες.

Εξήντα τσιγάρα την ημέρα και πέντε καφέδες.

Το ξέρω,  καπνίζω πολύ και ο καφές δεν κάνει καλό, θα πίνω και πράσινο τσάι.

Ένα πράσινο τσάι λοιπόν

Εφτά ώρες ύπνο

Δώδεκα ώρες δουλειά

Ένα πιάτο φαγητό την ημέρα

Μια καρέκλα που κάθομαι

Ένα κρεβάτι που κοιμάμαι

Πολλοί εφιάλτες

Κανένα όνειρο

Ένα βιβλίο και πολλές αγέννητες λέξεις, αμέτρητες λέξεις πού να στα λέω

Κανένα όνειρο

Μία πιστωτική

Τέσσερα δάνεια

Τρία παιδιά

Σαρανταένα χρόνια και μερικοί μήνες

Κανένα όνειρο

Τέσσερις πεέ, πράξεις επιβολής προστίμων σημαίνει, μη ζητάς να στα μαθαίνω όλα εγώ, ψάξε και κάτι.

Πρόστιμα, πολλά πρόστιμα, δεν θυμάμαι πια πόσα

Ούτε θυμάμαι πόσα όνειρα έχω πληρώσει ακριβά

Γι’ αυτό σου λέω κανένα όνειρο

Το μόνο όνειρο που κάνω πια, πού και πού, είναι αυτό το λίγο.

Έστω για λίγο.

3 thoughts on “έστω για λίγο

  1. Αυτό το λίγο.

    Έστω για λίγο.

    Γι αυτή τη νύχτα….μόνο…..μια αγκαλιά.Τώρα που πέθαναν τα όνειρα.

    [Αμελί………..πόνος…]

  2. Τέλειο!!!! Θα μπορούσε να μελοποιηθεί κιόλας …….τόσο επίκαιρο το έλα για λίγο…μοναχά για ένα βράδυ σε αλλοτινές εποχές πιο ρομαντικές….
    Αμελί προχώρα…!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

